0%

 

Skip to Content

Gıda Dağıtımı


Akıllı Lojistik, Gıda maddelerinin kritik ürünler olması sebebiyle (Bozulabilir, sağlığa zarar verebilir ve hatta öldürebilir) taşıma, depolama, planlama ve teslimin son noktasına kadar tüm süreci yasal standartlar dahilinde yerine getirmektedir.

Özellikle et ve et ürünleri, balık, süt, yoğurt, peynir gibi gıda maddeleri bozulmaya duyarlı yapıya sahip olduklarından daha kritik ürünlerdir.

Akıllı Lojistik çoğu gıda ürününün farklı muhafaza sıcaklığına göre organizasyonunu kurmuştur. Örneğin şarküteri ürünleri 0-4 °C, sebze ve meyveler 8-12 °C, açık ve paketli et ve balık ürünleri 1 °C, donuk ürünler -18 °C arasında muhafaza edilirler

Akıllı Lojistik, gıda maddelerinin uygun koşullarda depolama, taşıma ve satış noktalarında gıda maddelerinin kuralına uygun biçimde korunmasını sağlamaktadır. “ISO 22000: 2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi” sertifikasına sahiptir. Akıllı Lojistik, gıda maddelerinin paketleme, taşınma ve depolamalarında gıdanın özelliklerine uygun koşullarda (sıcaklık ve nem) korunmasını, ekipman ve araçların bakımı ve kontrolüne son derece önem vermektedir.  Bu nedenle;

  • Kapılarda alarm sistemleri bulunması yerden tahrikli şekilde açılır kapanır olması ve araç kapıları açıldığında araç ve ürün ısı sıcaklık kontrolü anında yapılması,
  • Giriş-çıkış işlemlerinin kısa sürede yapılması için gelmesi beklenen ürünlerin sisteme beklenen sipariş olarak girişinin yapılması,
  • Problemli olmayan ürünler, kabul işlemi için ön soğutma alanına alınarak fiziki ve sayısal kontrollerinin yapılması,
  • Soğuk ürünlerin soğuk depolara ve donuk ürünlerin donuk odalardaki yerlerine hızla yerleştirilmesi,
  • Entegre ve zamana duyarlılık Akıllı lojistiğin temel ilkelerindendir.

Ayrıca, müşterilerimizin ürünlerinin stok durumlarını, hareketlerini (hangi tarihte, hangi üründen, ne kadar, nereye teslim), son kullanım tarihlerini internet üzerinden kendilerine verilecek şifre ile gerçek zamanlı olarak takip edebilmeleri sağlanmıştır. Şirketimizin logosunda da anlatmak istediğimiz gibi 3 halka müşterimizi, bizi, son nokta müşterimizin müşterisi ile bilgi akışının sürekliliği sağlanmakta ve bilgi paylaşımı ve ortak planlama yapılarak tüm sürecin etkinliği ve verimliliği arttırılmaktadır.